CoolSnow - levering og varer bestilling

CoolSnow har fra oktober 2020 til sommeren 2021 oplevet en eksplosiv stigning på salget af især paddelboards. Samtidig har corona-pandemien og dens følger medført problemer med forsinkede leverancer af varer - og dermed betydet store udfordringer med at få afsendt ordrer til tiden.

 

Det har desværre haft den konsekvens at bestilte varer fra vores webshop i mange tilfælde er blevet betydeligt forsinket. Vi beklager meget besværet – men kan forsikre om, at vi er igennem stort set alle ordrebestillinger – og at alle får de varer, der er bestilt; eller pengene retur. Alt efter hvad du foretrækker.

Vi har enkelte uafhentede varer på lageret, men herudover er alle ordrer sendt af sted. Skulle du mod forventning fortsat afvente din vare, så tag endelig fat i os på nedenstående mail. 

CoolSnows ledelse har nu sikret nogle af de mange penge, der er til gode hos den tidligere leverandør af betalingsløsninger. Det betyder, at flere kunder nu får deres penge tilbage hurtigere. Samtidig arbejder CoolSnow målrettet på at få de sidste af de midler, der er til gode hos betalingsudbyderne, som oprindeligt leverede betalingsløsningerne på CoolSnows webshop. Disse midler skal også anvendes til at udbrede evt. manglende refundering hos tidligere kunder. 

 

CoolSnow beklager de fejl, der er sket i sagen. Det burde tidligere været erkendt, at virksomhedens udvikling var løbet fra det setup, der var på plads – og at nogle kunder kom i klemme. 

 

Det er vores forhåbning, at vi inden udgangen af dette år er igennem alle sager.

Har du en henvendelse til vores kundeservice:

Vi bestræber os på at svare alle henvendelser indenfor 2-3 hverdage. I travle perioder, kan der forekomme svartider på op til 5-6 hverdage.

Email: Kontakt@CoolSnow.dk